انتخابات 92


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سردار جوانی:
انتخابات 92 ،صحنه رویارویی ما و استکبار در جبهه سیاسی است
معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد:انتخابات حساس و سرنوشت ساز سالجاری، صحنه جدی رویارویی ما و استکبار در جبهه سیاسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان قم،سردار دکتر جوانی در مراسمی که با حضور فرماندهان و مسئولین سپاه علی ابن ابی طالب(ع)در حسینیه ثارالله ستاد این سپاه برگزار شد گفت:دشمنان ما می خواهند که انتخابات در ایران به حماسه تبدیل نشود.

مشاور عالی فرمانده سپاه ضمن اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: سال 92 یکی از سالهای مهم است و باید در این سال روی قله قرار گیریم چرا که دشمنان ما در 34سال بعد از انقلاب هر چه داشته اند به صحنه آورده اند و چیزی جز شکست و ناکامی نصیبشان نشده است و ارزیابی شان این است که فرصتها از بین رفته و لذا تحریمها آخرین تیر در چله آنان است و اگر ما بتوانیم این برهه را پشت سر بگذاریم پیروز میدان هستیم.

وی گفت:

در سال جاری صحنه یک صحنه رویاروی جدی سیاسی و اقتصادی با استکبار جهانی است و خلق حماسه در مواقع دشوار و برای عبور از مسیرهای ناهموار است فلذا گفته می شود روح حاکم بر یک حماسه با ایستادگی، مقاومت و شجاعت مبتنی بر آگاهی و بصیرت است.

یدالله جوانی ادامه داد: از فرمایشات مقام معظم رهبری بر می آید که این انتخابات برای حماسه شدن باید 4 شاخصه داشته باشد:

1.مشارکت فراگیر مردم

2.سلامت انتخابات

3.امنیت و آرامش کشور قبل،حین و بعد از انتخابات

4.نتیجه مطلوب

مشاور فرمانده سپاه گفت: نگاه دشمنان به انتخابات ما متمرکز شده و برنامه شان این است که چنین انتخاباتی با چنین مشخصه هایی برگزار نشود.

جوانی اظهار داشت:

دشمن ابتدا کاهش مشارکت برای مشروعیت زدایی از نظام را دنبال می کند تا زمینه واگرایی در جامعه ایجـاد شود و بعد از آن در پی مخـدوش کردن انتخـابـات است تا زمینه التـهاب بـرای  بی ثبات سازی را به وجود آورد.

وی در پایان گفت:یکی دیگر از اهداف دشمن تأثیـرگذاری بر انتخاب مردم است و در عین حال اینگونه القاء میکند که انتخابات در ایران فرمایشی است،اما واقعیت این است که در کشورهای ما حرف آخر را مردم می زنند و انتخابات ما سوری نیست که اگر اینگونه بود اینقدر علیه ما دسیسه نمی کردند.





:: موضوعات مرتبط: دفاع مقدس , مناسبت ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : دو شنبه 6 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com