روز دزفول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




اگر "خونین‌شهر"،شهید شهر‌ها باشد،بی‌گمان "دزفول" شهید گمنام شهرهاست.بلد الصواریخ (شهرموشک‌ها) همانجایی که 300 بار حمله‌ی هوایی،2500 بار توپ‌باران و 176 موشک اسکادبی هم نتوانست مقاومت مردمانش را در هم بریزد.

مردمانش آنقدر مقاوم بودند که خمینی کبیر به آنها می‌بالید و فرمود:

"صدای جنگ جنگ تا پیروزی از جوانان ما در دزفول بلند است".

وقتی به تعابیر بلند امام توجه می‌کنی،می‌بینی این تعابیر بلند برای هیچ جای دیگر به کار نرفته الا قم! شاید رمزش آن باشد که قم پایتخت علم ایران است و دزفول پایتخت مقاومت ایران.

پیچ رادیو را که باز می‌کردی،اخبار موشک‌باران در شهر‌های مختلف را می‌گفت و کیست که یاد نداشته باشد همیشه: الف.دزفول!
اگر خرمشهر 34 روز مقاومت کرد،دزفول 2600 شهید تقدیم کرد و 2700 روز مقاومت کرد! آماری که تحقیقاً از آمار شهدای برخی استان‌ها هم بیشتر است.

گردان‌های خط شکن "عمار" و "بلال" در لبه‌ی جلویی منطقه‌ی نبرد بودند و پدر و مادر و فرزند و همسرشان در لبه‌ی جلویی قتلگاه!

و تو چه می‌دانی که موشک چیست؟

 

اگر مادری،تصور کن داغ دل مادری را همسر و فرزندانش در جبهه بودند و موشک تنها در یک شب 21 تن از اعضای خانواده‌اش را که برای عروسی جمع شده بودند از او گرفت!

اگر پدری،تصور کن تمام زندگی‌ت یک خانه باشد و موشک یک شبه آنرا نیست کند و 2 پسر و 3 دخترت هم پـودر! دوباره می‌سازی باز هم یک شبه نیست می‌شود و همسرت پـودر ! و دوباره می‌سازی و این بار  حسینه‌ و جایی برای رزمندگان‌ش می‌کنی،چون که از اعضای خانواده‌ات دیگر چیزی باقی نمانده.

اگر برادری،تصـور کن جایی موشک بزند،تـو و خواهرت در همان عالم نوجوانی سوار بر دوچرخه به آنجا می‌روید و دوباره موشک همان‌جا،گرد و خاک به هوا،آرام که می‌شود از کل خواهرت فقط یک دست عروسکش باقی مانده باشد …

 آری اینها را فقط رهبر درک می‌کرد که فرمود:"دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد".شهری که در کوچه پس کوچه‌هایش عطر لطیف شهادت پیچیده و مقاومت مردمانش بینی‌ استکبار را به خاک مذلت مالید.
دارالمؤمنین،شهر شیخ انصاری و دارالشهدای دزفول اینک شهری است پویا و پیشرفته و به لحاظ دارایی مردمانش،هشتمین شهر کل ایران و باز هم مقاوم این بار برابر تهاجم فرهنگی با هزار مسجدش…

و اما امروز حال دزفول خوب نیست...مسئولان فکر به حال مردم نجیب این شهر بکنید...به امید اینکه ورز دزفول از این مهجوریت خارج شود...

 

"آینده از آن حزب الله است"


 




:: موضوعات مرتبط: دفاع مقدس , تاریخی , ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : شنبه 4 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com