متن نامه افشاگرانه قدیـری ابیانه در باره مشایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تسنیم:اتفاقات روز شنبه ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و درگیری عناصر انحراف با محمد حسن قدیری ابیانه و نیمه تمام ماندن نشست خبری این کاندیدای انتخاباتی اصول گرا در واقع آخرین و یکی از مهم ترین حاشیه های ایام ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بود.
 
وی در این رابطه توضیح داد:
 
روز شنبه با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نمودم.بعد از تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک به محل کنفرانس رفتم تا مطالبی را بیان نمایم.اما موقع تحویل مدارک به شورای نگهبان نامه ای راخطاب به دبیرمحترم شورای نگهبان درمورد اقدام مشایی به نمایش مجسمه های مستهجن تحویل آنها دادم.
 

دیدم آقای احمدی نژاد و مشایی در پشت تریبون قرار گرفته و ابتدا مشایی و سپس احمدی نژاد به تعریف و تمجید از مشایی پرداختند.
 
صدها خبرنگار و دوربین آنجا بودند.بعد از پایان سخنرانی آن دو پشت تریبون رفتم و اطلاع دادم که نامه ای را در مورد مجسمه های مستهجن به نمایندگان شورای نگهبان تقدیم کردم.سپس به حضور رئیس جمهور در کنار مشایی اشاره کردم و آن را نشانه سوء استفاده از قدرت دانستم وگفتم دم خروس پیدا شد و معلوم شد که سفرهای استانی اخیر و برگزاری همایش ها و نمایش ها با هزینه صدها میلیارد تومانی از بیت المال به نفع مشایی است.و این امر توهین به شعور ملت است.در اینجا یکی از مسئولان روزنامه ایران که از هواداران سرسخت مشایی بود به روی سن آمد و میکروفون ها را بر زمین ریخت و رفت.به دنبال آن میکروفون را نیز قطع کردند.
 
لذا ناچار شدم با صدای بلند به بیان مطالب ادامه دهم،برخی از سایت های خبری از درگیری فیزیکی این نماینده مشایی با بنده خبر داده اند حال آنکه هیچ درگیری فیزیکی در کار نبود. بلکه او دهها میکروفون را از روی میز به پایین پرت کرد و رفت.لذا بنده ناچار شدم بدون میکروفن به صحبت هایم ادامه دهم.
 
قدیری ابیانه در ادامه در رابطه با مباحث مطرح شده از سوی جریان انحراف درمورد حمایت وی از هاشمی رفسنجانی توضیح داد:مواضع من درباره خانواده هاشمی نیز روشن است و انتقادهای شدید اینجانب نسبت به فتنه گران و فائزه و مهدی هاشمی و نیز انتقادهایم از عملکرد آقای هاشمی و همسرش در جریان فتنه بر همگان روشن است.
 
متن نامه محمد حسن قدیری ابیانه به دبیر شورای نگهبان به شرح زیر است:
 
حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته
دبیر محترم شورای محترم نگهبان
 
با سلام و احترام به پیوست چند تصویر از مجسمه های عریان را که به دستور آقای مشایی معاون رئیس جمهور محترم درسال 1386در نمایشگاه آثار تاریخی ایران درمکزیک به نمایش درآمد و خود ایشان آن را افتتاح کرده بود را جهت استحضار و درج در پرونده ایشان تقدیم می دارم.
 
اینجانب هنگام اعزام به مکزیک به عنوان سفیر که مصادف بود با روزهای پایانی نمایشگاه متوجه وجود ده‌ها مجسمه مستهجن در بین آثار ارسالی از ایران شدم و وقتی اصرار کردم که نباید این مجسمه‌ها در نمایشگاه بعدی در مکزیک به نمایش درآید،آقای ملک زاده معاون ایشان از طرف آقای مشایی پیغام دادند که سخت گیری نکنم.بنده با آن مخالفت نمودم.مطلع شدم که شخص آقای مشایی در انتخاب این مجسمه‌ها برای ارسال به مکزیک تصمیم گیری کرده‌اند که نمونه ای از درک و منظور سخیف ایشان از مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی می‌باشد.
 
از میراث به جای مانده از ایشان در سازمان میراث فرهنگی اینکه در بازدید چند ماه قبل از موزه سنندج مشاهده کردم که یک طبقه از موزه را به نمایش مجسمه های معاصر تولید غرب اختصاص داده‌اند که شامل دو مرد کاملاً برهنه و چند زن با نیم تنه کاملاً عریان بود و وقتی علت نمایش آن را جویا شدم گفتند اینها را از تهران فرستاده‌اند تا به نمایش بگذاریم.
 
همان‌طور که در تصاویر مجسمه های ارسالی مشاهده می‌فرمایید،یکی از این دو مجسمه که به عنوان آثار تاریخی ایران و سمبل فرهنگ ایرانی و با هزینه های سنگین از بیت‌المال برای نمایش در مکزیک ارسال کرده بودند مربوط می‌شود به معاشقه عریان یک زن و مرد و این در حالی است که پوشش زنان حتی در قبل از اسلام زبانزد خاص و عام است.
 
ظاهراً از نظر آقایان انحرافی،فقط موی خانم‌ها نیست که مسئله اصلی کشور نیست و این جریان اصولاً با عریانی و وقاحت مخالفتی ندارند و آن را مسئله ای نمی‌دانند.
ضمن پوزش از ارسال بدون سانسور تصاویر مذکور،به پیوست متن شرحی که در رابطه با اقدام مذکور در نمایش مجسمه های مستهجن منتشر کرده‌ام جهت استحضار تقدیم میگردد.
مطمئنم که شورای محترم نگهبان آقای مشایی را برای نامزدی ریاست جمهوری رد صلاحیت خواهد کرد ولی از طرفی مطمئن هستم که رئیس محترم جمهوری برای تأیید صلاحیت وی پافشاری خواهند نمود.این تصاویر را فرستادم تا در چنین حالتی به ایشان بفرمایید که چگونه است که برای چنین فردی اصرار بر تأیید صلاحیت دارند؟! البته این عکس‌ها به رویت رئیس محترم جمهوری رسیده و در جریان آن قرار دارند.
 
رونوشت جهت استحضار ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری مد ظله العالی
رونوشت جهت استحضار ریاست محترم جمهوری


با احترام
محمد حسن قدیری ابیانه




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com