تصميم آموزش و پرورش برای شهريه مدارس غيردولتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش از اجرای الگوی جدید برای تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی از سال تحصیلی آینده خبر داد.

تصميم آموزش و پرورش براي شهريه مدارس غيردولتي

به گزارش واحد مرکزی خبر،فرشته حشتمیان گفت:با اجرای این الگو میزان شهریه مدارس غیردولتی ضابطه مند میشود و شهریه هرمدرسه براساس میزان توانمندیها و امکانات و خدمات آن مشخص خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این الگو از افـزایش بی رویه شهریـه برخی مدارس غیـردولتی جلوگیـری  می شود و مؤسسان مدارس غیردولتی تنها براساس این الگو که شاخص های بسیاری دارد می توانند از اولیا شهریه دریافت کنند.

حشتمیان خاطرنشان کرد: براساس الگوی جدید شهریه مدارس غیردولتی یکسان نخواهد بود ممکن است نسبت به شهریه سال قبل کاهش و یا افزایش داشته باشد.

وی تأکید کرد: براساس الگوی جدید میزان تفاوت ها و توانمندیهای مدارس غیردولتی مشخص خواهد شد و اولیا می توانند براساس توانمندی های مدرسه و خدمات آموزشی ارائه شده فرزند خود را در آن مدرسه ثبت نام کنند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش به ضوابط پیش ثبت نام مدارس غیردولتی نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل ابلاغ نشدن شهریه جدید مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده پیش ثبت نام مدارس غیردولتی باید براساس شهریه سال قبل به صورت علی الحساب انجام شود.
حشتمیان تأکید کرد: مدارس غیردولتی در صورت افزایش تقاضای ثبت نام حق برگزاری آزمون ورودی را دارند اما حق دریافت شهریه را تا ابلاغ الگوی جدید شهریه نخواهند داشت.





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : سه شنبه 27 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com