دکتری برای گیاهان خانه / عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،بسیاری از افراد هستند که علاق فراوانی به گیاهان دارند و از آن ها برای تزئین کردن خانه و یا طراوت بخشیدن به آن استفاده می کنند.

نگهداری از گیاهان دارای شرایط بسیار خاصی است و گاهی اوقات برخی از گیاهان نیاز به ویژگی های خاص محیطی و نگهداری هستند که توجه نکردن به هر کدام آن ها می تواند باعث از بین رفتن گیاه شود. برای این کار برخی از مهندسین پزشک گیاهان را پیشنهاد می کنند.

 

"دکتر گیاهان" دستگاهی جدید است که طراحان چینی "فن زو" و "دو زوبینگ" آن را طراحی کرده اند.این دستگاه می تواند در خانه و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و مشکلات و شرایط نگهداری از یک گیاه را برای شما شرح می دهد.

برای استفاده از این دستگاه تنها کافی است آن را روی یکی از برگ های گیاه بگیرید و سپس به شما مشکلات گل و میزان رطوبت آن را می گوید. با توجه به شرایط گیاه می توانید ان را سالم و سرحال نگه دارید.

این دستگاه همچنین انرژی لازم برای اینکار را خودش تأمین می کند اما برخی مواقع از باتری هایی که در داخل قرار دارد نیز تغذیه می کند.این دستگاه قرار است در آینده خیلی زود وارد بازار شود.






:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : جمعه 2 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com