با اولین بازمانده ۱۱سپتامبر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ویلیام رودریگز (William Rodriguez)

یکی از کارکنان برج شمالی مرکز تجارت جهانی است.او کسی است که پیش از واقعه ۱۱ سپتامبر به مدت ۲۰سال نظافتچی برج تجارت جهانی و راه پله های آن بوده است.به غیر از ۴ مدیر ارشد برج،ویلیام تنها کسی بود که به اقتضای وظیفه اش شاه کلید ورود به همه طبقات را در اختیار داشت و همین موجب شد بتواند در آن روز عده زیادی از افراد حبس شده در طبقات برج در حال فروریختن را نجات دهد.او هنوز این کلید نجات را به همراه دارد و می گوید قرار است این کلید را به موزه ای که به یاد آن واقعه ساخته خواهد شد، اهدا کند.با او در حاشیه کنفرانس هالیوودیسم گفتگو کردیم:

ویلیام رودریگز بازمانده ۱۱ سپتامبر

در آمریکا ایمیل‌ها،فیس‌بوک و تلفن‌ها چک می‌شود

متأسفانه هنوز هم مشخص نشده که در جریان ۱۱ سپتامبر چه کسانی پشت ماجرا بوده‌اند. من در رابطه با ماجرای ۱۱سپتامبر یک‌بار توسط اف‌بی‌آی و یک‌بار توسط کمیته حقیقت‌یاب ۱۱ سپتامبر مورد بازجویی قرار گرفتم اما پس از آن از شهادت‌های من در گزارشات خبری نبود. متأسفانه پس از آن از گفته‌های بازماندگان و مرگ کشته‌شدگان این حادثه سوءاستفاده‌های سیاسی کردند و این حادثه باعث شد تا حتی حق شهروندی امریکایی ها نیز از بین برود به اندازه‌ای که حتی ایمیل‌ها، فیس‌بوک و تلفن‌های آنها چک می‌شود در حالی که دولت آمریکا مدعی بود که قصد دارد دموکراسی را به تمام دنیا صادر کند.

۱۱سپتامبر کاتالیزور تاریخ بود و باعث شد تا وقایعی چون جنگ سرعت بگیرد

من اولین بازمانده‌ی ۱۱سپتامبر هستم که به ایران سفر کرده‌ام.۱۱سپتامبر کاتالیزور تاریخ بود و باعث شدتا وقایعی چون جنگ سرعت بگیرد.من ازاینکه راجع به این واقعه فیلم‌های احساسی می‌سازند در حالی که هنوز واقعیت آن مشخص نشده است واقعا ناراحتم.هالیوود به من پیشنهاد داد تا برای ساخت فیلمی درباره ۱۱سپتامبر با آنها همکاری کنم اما دولت سؤالات من را جواب نداد.

کارگردانان برای شروع در هالیوود مستقل عمل می‌کنند اما برای ادامه فعالیت و برای به دست آوردن حمایت مالی و انتشار محصولات و تبلیغات برای آنها باید طبق خواسته‌های آنها عمل کنند و بنابراین خلاقیت آنها از بین می‌رود.

آمریکا دین و فرهنگ را نمی‌فهمد،آمریکا انقلاب اسلامی را نمی‌فهمد.فشاری که آمریکا به ایران می‌آورد به خاطر منافع ژئوپلتیک ایران است.منافع آنها استراتژیک و اقتصادی است.

رسانه‌ها مسلمانان را خیلی بد نشان می‌دهند و من این هجمه‌ی رسانه‌ای را درک می‌کنم چون خودم اهل آمریکای لاتین هستم و رسانه‌ها ما را عامل خرید و فروش مواد مخدر و مفسد می‌دانند.

تنها مشکلی که در ایران دیدم ترافیک هایش بود

من عاشق ایران و مردم ایران هستم و دوست دارم بازهم به این کشور سفر کنم.

تنها مشکلی که در ایران دیدم ترافیک هایش بود!

نسیم اسدپور

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com