30 سال زندگـی زیـر صخـره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خانه یکی از مهمترین لوازم زندگی برای خانواده ها است.بسیاری از خانواده در آپارتمان ها مشغول زندگی هستند درحالی که برخی نیز در مکان های عجیبی زندگی می کنند.

"بنیتو هرناندز" و همسرش که اهل مکزیک هستند از جمله کسانی هستند که در یکی از عجیب ترین خانه های دنیا زندگی می کنند.آنها نزدیک به ۳۰ سال است که در زیر یک صخره زندگی می کنند.

او زمانی که تنها ۸ سال سن داشت سنگ بزرگی را در ۸۰ کیلومتری از مرز آمریکا دیده بود و از همان دوران علاقه داشت تا خانه ای را در زیر آن بنا کند.

در حالی که بسیاری از کودکان این سنی آرزوهای عجیب و غریب زیادی دارند اما بنیتو تصمیمی گرفت این آروزیش را برآورده کند و به همین علت تصمیم گرفت تا این سنگ را به نام خودش ثبت کند.

او بعد از سال ها تلاش توانست سنگ را صاحب شود و شروع به کندن زیر آن کرد.او با استفاده از سیمان و آجرهای متفاوت خانه ای را در زیر این سنگ بنا کرده است.

این خانه البته سیستم انرژی ندارند اجاق آن با سوخت های چوبی کار می کند و همچنین برق نیز در این منطقه وجود ندارد.صاحباخانه می گوید زندگی در این خانه در تابستان ها بسیار آسان تر است.

افکارنیوز




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : جمعه 6 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com