رئیس‌ جمهور زنگ بزند تا جوابش را بدهم!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




به گزارش بی باک،حجت الاسلام ناصر نقويان در سخنراني اخير خود در دانشگاه تربيت مدرس، با انتقاد از شخص رئیس جمهور مدعی شد که احمدی نژاد فردی نامرد،دروغگو،فریبکار(با عرض پوزش از کاربران محترم) و بی تدبیرتر از گاوها می باشد.

با توجه به این اظهارات زننده،هتاکانه و سراسر مجرمانه نقویان به شخص دوّم مملکت جا دارد که مدعی العموم علیه این روحانی هتاک و بداخلاق اعلام جرم نمایند و رسانه های کشور نیز برای دفاع از اخلاق و ارزشها و اثبات استقلال و حرفه ای بودن خود با چنین شخصی برخورد رسانه ای نمایند.هرچند بعید می دانیم جنجالی که علیه حجت الاسلام رسایی بخاطر انتقاد از یک خاندان ثروت و برخی فتنه گران از سوی برخی رسانه صورت گرفت،در قبال نقویان صورت گیرد چون نقویان در حال فعلی استاد اخلاق (!) چنین صنفی می باشد.

نقويان که در سلسله نشست های معرفتی با عنوان «رشديافتگی» سخن می گفت،با قرائت شعر معروف نسيم شمال که«کور شوم،لال شوم،کر شوم/ ليک محال است که من خر شوم» مردم ايـران را مـردم بيـداری دانست که حکومت،تـوان فريب دادن آنها را ندارد و مـردم،ضعف ها، اشتباهات و تقصيرات حکومت‌ مردان را می دانند و تحليل می کنند.

وی افزود:عزل و نصب کارگزاران بايد با دليل و از روي حکمت باشد و نه از روي هوا و هوس، همانطور که اميرالمؤمنين علی عليه‌السلام دليل عزل‌هايش را در سخنانش فرموده است،آقای احمدی نژاد هم اگر مرد است،دلايل عزل و نصب‌هايش رابيان کند.چرا بايد استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنرانی انتقادآميز من،معزول شود؟! چرا ما ظرف 6 سال،4 وزيـر آموزش و پرورش عوض کرده‌ايم!؟! در حاليکه در دامداری های کشورهای غربی،دوشندگان شير گاوها را عوض نمی کنند تا مبادا گاوی که به بوی بدن آن شيردوش عادت کرده است، شيرش کم نشود. گاوها هم اصل«ثبات در مديريت» را که يک اصل اوليه و بديهی است می دانند امّا اين آقايان آن را نمی دانند.

چرا صدر اعظم آلمان شوهرش را از سوار شدن در هواپيمای دولتی منع می کند ولی اين آدم که شعار ساده‌زيستی میداد با 120 نفر از دوستان و بستگانش به سفر نيويورک میرود.

آيا ايشان فکر میکند که با اين مصاحبه‌هاي بدون خبرنگاری!! که با يک خبرنگار نابلد و با سؤالات از پيش مشخص‌شده انجام میدهد،میتواند مردم ما را گول بزند؟

اگر مرد است با ده نفر کارشناس خبره در موضوعات مختلف اقتصادی،سياسی و...مناظره برگزار کند.

به قول معروف:«خود گويی و خود خندی،عجب مرد هنرمندی!».




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : سه شنبه 12 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com