خطر اصلی در انتخابات آتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

سردار جزایری:

«اصلاح‌طلبان فتنه‌گر»خطر اصلی درانتخابات آتی/با پدیده«نفاق جدید»مواجه هستیم

 

 

معاون ستاد کل نیـروهای مسلح با بیـان اینکه باید مواظب نفاق و التقاط جدید باشیم،گفت:همچنان خطر اصلی در صحنه سیاسی و انتخابات آتی،طیف اصلاح‌ طلبان فتنه‌گر است.
 
سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با حبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:در شرایط امروز و روزها و ماه‌های آینده که به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نزدیک می‌شویم در صحنه سیاسی مربوط به اشخاص و گروهها و جریانات سیاسی،با پدیده جدیدی مواجه هستیم بنام نفاق جدید که لازم است حساسیت‌های کافی نسبت به این امر وجود داشته باشد.
 
وی افزود:در جریان فتنه 88 اکثریت قاطع مردم و تعدادی از خواص مردانه به میدان آمدند و آن کودتای امریکایی صهیونیستی و عوامل آن را محکوم کردند،در مقابل عده‌ای تا همین اواخر نیز از اظهار نظر صریح پیرامون این حادثه زشت سخنی نگفتند.
 
جزایری تأکید کرد:

این افراد در شرایطی که به انتخابات نزدیک می‌شویم دو حرکت را در دستور کارخود قرار داده‌اند،از یکطرف به آرامی و با احتیاط و از روی ناچاری به محکوم کردن فتنه می‌پردازند و از طرف دیگر با این بهانه که همه سران اصلاح طلبان بدخیم نیستند مشغول لابی گری با طیفی از به اصطلاح،اصلاح‌طلبان هستند،به این امید که هم رأی اصلاح طلبان و هم رأی اصولگرایان را از آن خود کنند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:حضور این اشخاص در صحنه‌های بالای مدیریتی برای کشور و نظام مضر است و بخصوص نیروهای اصولگرا باید شناخت کافی از این بازیگران سیاسی پیدا کنند.
 
وی افزود:همچنان خطر اصلی در صحنه سیاسی و انتخابات آتی،طیف اصلاح‌طلبان فتنه‌گر است.این افراد باحضور در عرصه‌های مدیریتی و با رایزنی و طیف‌هایی ازجریان اصولگرایی بدنبال تحکیم و ارتقاء موقعیت‌های خود هستند.
 
جزایری در پایان اظهار داشت:متأسفانه عده‌ای با بزرگنمایی برخی جریانات غیرهمسو با انقلاب دانسته یا نداسنته به جریان نفاق کمک می‌کنند تا مسیر التقاطی خود را با خیال راحت طی کنند.

عصر ایران





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : یک شنبه 10 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com