به پیروی از کدام دین الهی به انحطاط میرویم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

فرهنگ غرب که اخرش این است ازدواج با سگ

یک زن تبعه آمریکا به دلیل فرار ازخیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید.به گزارش آتی نیوز،یک زن آمریکایی پس از چهار بار تجربه زندگی ناموفق با برگزاری مراسم ازدواج در میان دوستان و آشنایان خود،سگش را به عنوان همسری برگزید. 

به گزارش پایگاه خبری النسیج،یکی از سرشناسان منطقه نیز در این مراسم حضور داشت و به دو زوج گفت:برای هر یک از شما آرزوی خوشبختی می کنم!

در شب عروسی،زن با لباس عروس و آرایش کامل و سگ با یک دست کت و شلوار حضور پیدا کردند.

این زن درباره علت ازدواجش با یک سگ گفت:این سگ از همسران سابق من باوفا تر هستند.

این است کشور اسلامی جواب خون شهدا را  کی خواهد داد

قابل توجه عزیزانی به گذاشتن این عکسها در فضای وب انتقاد دارند!

ما هیچوقت راضی به نشراین قبیل عکس ها نبوده و نیستیم ولی میوه این مجالس را هم در عکس های زیر که با سقط جنین های وحشتناک !!!

همراه است درعکس زیر مشاهده می کنید !

گذاشتن چنین تصاویری برای جوانان عزیز غافل نهیبی است که بدانند که میوه چنین محافل پارتی های شبانه چه بلایائی می تواند باشد ؟!

خداوندا شرمنده ایم و روسیاه که در جامعه ای زندگی می کنیم که برای امربمعروف و نهی از منکر هم باید ازمناظری استفاده کنیم تا غفلت زدگان را به امر تو آگاه کنیم ! یارسول الله .

شرمنده ایم ! یا مولای متقیان علی(ع) شرمنده ایم !

یا اباعبدالله الحسین شرمنده ایم ! ای شهدای عزیزی که برای نهادینه کردن اسلام ناب محمدی(ص)با خون خویش سودا کردید شرمنده ایم !!!    

 

از این پارتی ها این بچه ها به جوی ها ریخته می شود

قابل توجه آقایان عزیز مسئولین فرهنگی و امربمعروف و نهی از منکر و منادیان اسلام ناب محمدی(ص) !!! آیا این پارتی ها که در کشور اسلامی برقرارمی شود خیانت به خون شهدا نیست؟

در یوم الحساب جواب خون شهدا چگونه خواهید داد؟

از این پارتی ها این میوه ها به جوی خیابان ها ریخته می شود از گذاشتن این عکس شرمنده ایم !!!

 

میوه پارتی ها خانگی

میوه پارتی های خانگی!

شهدای عزیز از شرمندگی هم گذشته !

از عذاب الهی بترسیم که همه گیر خواهدبود !!

خدایا به تو پناه می بریم از اینهمه بلایا که تو توانائی به دستگیری مان !! 

یک خانم از کشور آذربایجان بعد از زیارت حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد !

 

 

زن رقاصی که در مشهد توبه کرد!! + عکس خانم

فاطمه فتحعلی اوا خانمی که حرفه  اصلی او رقاصی بوده و پس از بازگشت از مشهد مقدس و زیارت امام  رضا(ع) در مورد تصمیمش به کشورش گفت:

من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام.

زن رقاصی که در مشهد توبه کرد!! + عکس خانم

حجاب در آیات الهی   

تمام ادیان آسمانی، حجاب و پوشش زن را واجب و لازم شمرده اند و جامعه بشری را به سوی آن دعوت کرده اند؛ زیرا لزوم پوشش و حجاب به طور طبیعی در فطرت زنان به ودیعت نهاده شده است و احکام و دستورهای ادیان الهی هماهنگ و همسو با فطرت انسانی تشریع شده است،پس در همه ادیان الهی پوشش و حجاب زن واجب گشته است!

پس اینک ما را چه شده است که فرمان الهی را برنمی تابیم و رواج بی و بندباری می کنیم؟

در ادیان زرتشت،یهودیت،مسیحیت و اسلام،حجاب زنان امری لازم بوده است.کتاب های مقدس مذهبی، دستورها و احکام دینی،آداب و مراسم و سیره عملی پیروان این ادیان الهی،بهترین شاهد و گواه اثبات این مدعاست که برای شما به نمونه جمع آورده و عرضه میداریم که امیدواریم مورد قبول واقع گردد.

در آئین یهود

نیز در مورد پوشش کامل در مقابل نامحرم در «سفر پیدایش» تورات چنین می خوانیم :

و رفقه،چشمان خود را بلند کرد و اسحاق را دید و از شتر خود فرود آمد. زیرا که از خادم پرسید:

این مرد کیست که در صحرا به استقبال ما می آید؟ و خادم گفت:

آقای من است.

پس برقع خود را گرفته،خود را پوشانید،(سفر پیدایش، باب24، فقره 64 و 65)  در تورات، از چادر و برقع و روبنده ای که زنان با آن سر و صورت و اندام خویش را می پوشانده اند،صریحا نام برده شده است،که نشانگر کیفیت پوشش زنان است !

و  در مورد عدم تشبه مرد و زن به یکدیگر در«تورات» آمده است:

«متاع مرد،بر زن روا نباشد و مرد،لباس زن نپوشد،زیرا هر که این کند،مکروه یهود(خدای تو)است» (تورات،سفر تثنیه،باب 22،فقره 5)برای نمونه در کتاب«روت»میخوانیم: «بوعز گفت:زنهار کسی نفهمد که این زن به خرمن آمده است.و گفت: چادری که بر توست،بیاور و بگیر.

پس آن را بگرفت و او شش کیل جو پیموده بر وی گذارد و به شهر رفت»(کتاب تورات)سپس در مورد عروس یهودا می خوانیم:«پس رخت بیوگی را از خویشتن بیرون کرد.برقعی به رو کشید و خود را در چادری پوشید و به دروازه عینایم که در راه تمنه است، بنشست» (تورات،سفر پیدایش،باب 38،فقره 14 و 15)

درانجیل حضرت عیسی مسیح(ع) میفرمایند:

و همچنین زنان خویشتن را بیارایند به لباس مزین به حیا و پرهیز، نه به زلفها و طلا و مروارید و رخت گرانبها.بلکه چنان که زنانی را می شاید که دعوای دینداری می کند به اعمال صالحه....» (انجیل، رساله پولس به تیموناوس،باب دوم،فقره 9- 15) و «همچنین ای زنان، شوهران خود را اطاعت نمایید تا اگر بعضی نیز مطیع کلام نشوند،سیرت زنان ایشان را بدون کلام دریابد. چون که سیرت طاهر و خدا ترس شما را ببینند. و شما را زینت ظاهری نباشد از بافتن موی و متحلی شدن به طلا و پوشیدن لباس.

بلکه انسانیت باطنی قلبی در لباس غیر فاسد روح حلیم و آرام که نزد خدا گران بهاست.زیرا بدین گونه، زنان مقدسه در سابق نیز که متوکل به خدا بودند، خویشتن را زینت می نمودند و شوهران خود را اطاعت می کردند.

مانند ساره که ابراهیم را مطیع بود و او را آقا می خواند و شما دختران او شده اید»(انجیل، رساله پطرس رسول، باب سوم،فقره 1- 6)و در این ارتباط، نگاهی به انجیل می اندازیم:«...و همچنین زنان خویشتن را بیارایند به لباس مزین به حیا و پرهیز،نه به زلفها و طلا و مروارید و رخت گرانبها* بلکه چنان که زنانی را می شاید که دعوای دینداری می کند به اعمال صالحه*...»(انجیل،رساله پولس به تیموناوس،باب دوم،فقره 9- 15) و «همچنین ای زنان،شوهران خود را اطاعت نمایید تا اگر بعضی نیز مطیع کلام نشوند،سیرت زنان ایشان را بدون کلام دریابد.

چون که سیرت طاهر و خدا ترس شما را ببینند

*و شما را زینت ظاهری نباشد از بافتن موی و متجلی شدن به طلا و پوشیدن لباس* بلکه انسانیت باطنی قلبی در لباس غیر فاسد روح حلیم و آرام که نزد خدا گران بهاست* زیرا بدین گونه،زنان مقدسه در سابق نیز که متوکل به خدا بودند،خویشتن را زینت می نمودند و شوهران خود را اطاعت می کردند

*مانند ساره که ابراهیم را مطیع بود و او را آقا می خواند و شما دختران او شده اید»(انجیل،رساله پطرس رسول،باب سوم،فقره 1- 6)و همچنین درباره وقار و امین بودن زن می خوانیم: «و به همین گونه زنان نیز باید با وقار باشند و نه غیبتگو؛ بلکه هوشیار و در هر امری امین»(انجیل،رسوله پولس،باب سوم،فقره 11) و  در روایات ما نیز چنین آمده است:حضرت عیسی فرمود: از نگاه کردن به زنان بپرهیزید، زیرا شهوت را در قلب می رویاند و همین، برای ایجاد فتنه در شخص نگاه کننده کافی است.(سفینه البحار ، ج 2،ص 596)

 

 

راه نور راه اتش

                                              راه نور راه آتش

 حجاب در شریعت اسلام :

اسلام که آخرین آیین الهی و بالطبع کامل ترین دین است و برای همیشه و همه بشریت،از طرف خداوند عالم، نازل شده است، لباس را «هدیه الهی» معرفی نموده و وجوب پوشش زنان را با تعدیل و انتظام مناسبی به جامعه بشری ارزانی داشته است.

از انحرافات و یا افراط و تفریط هایی که پیرامون پوشش زنان وجود داشته است اجتناب نموده و در تشریح قانون،حد و مرزی متناسب با غرایز انسانی را در نظر گرفته است. در حجاب اسلامی، سهل انگاری های مضر و سختگیری های بی مورد،وجود ندارد.

حجاب اسلامی آن گونه که غرب تبلیغ می کند،به معنای حبس زن در خانه یا پرده نشینی و دوری از شرکت در مسائل اجتماعی نیست،بلکه بدین معناست که زن در معاشرت خود با مردان بیگانه،موی سر و اندام خود را بپوشاند و به جلوه گری و خود نمایی نپردازد.با توجه به غریزه قدرتمند جنسی، احکام و دستورهای اسلام، تدابیری است که خداوند برای تعدیل و رام کردن و همچنین ارضای صحیح این غریزه، تشریح فرموده است.

حجاب در قرآن کریم :

در قرآن کریم، آیاتی چند به طور صریح،در مورد وجوب حجاب و حد و کیفیت آن نازل شده است.در سوره نور، طی آیه مفصلی آمده است :« ... و به مردان مؤمن بگو که چشم های خود را فرو پوشند و نیز دامان خویش را، که برای ایشان پاکیزه تراست.

همانا خداوند به آنچه انجام می دهند،آگاه است.و به بانوان با ایمان بگو چشمهای خود را فرو پوشند و عورتهای خود را از نگاه دیگران پوشیده نگاه دارند و زینت های خود را جز آن مقداری که ظاهر است، ننمایند و زینت های خود را آشکار نسازند،مگر برای شوهرانشان،پدرانشان،پدرشوهرانشان،پسران همسرانشان،برادرانشان،پسربرادرانشان،زنان همکیششان،کنیزانشان،مردان سفیهی که تمایلی به زنان ندارند،و یا کودکانی که از امور جنسی بی اطلاع اند(غیرممیز).و پاهای خود را بر زمین نکوبند تا زینتهای پنهانشان آشکار شود.و همگی به سوی خداوند باز گردید،ای مؤمنان! باشد که رستگار شوید»(سوره نور آیه 31) همچنین در سوره احزاب آمده است:

«ای پیامبر! به همسران و دختران خویش و بانوان با ایمان بگو که روپوش خود را برگیرند تا به عفاف و حریت شناخته شوند و مورد آزار و تعرض هوسرانان قرار نگیرند و خداوند، آمرزنده و مهربان است.و «ای زنان پیامبر! شما اگر تقوا داشته باشید، همانند دیگران نیستید .

بنابراین، هرگز نرم و نازک با مردان، سخن مگویید تا آن که دلش بیمار است،به طمع افتد.بلکه متین و نیکو سخن بگویید و خانه را منزلگاه خویش قرار دهید و هرگز مانند دوره جاهلیت نخستین،[برای نامحرمان]آرایش و خود آرایی نکنید و نماز را برپا دارید زکات را بپردازید و از خدا و رسولش اطاعت نمایید»- (سوره احزاب، آیه 59)

 

 

حجاب در شریعت زرتشت:«آشو زرتشت»با توصیه ها و اندرزهای خود، کوشیده است تا پایه های حجابی را که زنان ایرانی به عنوان یک فرهنگ ملی در ظاهر عرف خود رعایت می کنند،در عمق روح آنان مستحکم نماید و از این راه، ضمانت اجرای قانون حجاب را در آینده نیز تامین نماید و بدین سان،جامعه خویش را در مقابل امکان انحرافهای اخلاقی پنهان،بیمه کند.

قسمتی از پند و اندرزهایی که «آشو زرتشت» به پیروان خود توصیه نموده را نقل می کنیم، تا این اقدام مهم «آشو زرتشت» بهتر نمایان گردد و حرکت او در جهت تعالی و آموزش ریشه های «حفظ حجاب» و بیان لزوم توام نمودن حجاب ظاهری با عفت باطن، روشن ترشود . او می فرماید :

◄ ای نوعروسان و دامادان! روی سخنم با شماست.به اندرزم گوش دهید و گفتارم را به خاطر بسپارید و با غیرت، در پی زندگانی پاک منشی برآیید. هر یک از شما باید در کردار نیک و مهرورزی، بر دیگری پیشدستی جوید تا آن زندگانی مقدس زناشویی، با خوشی و خرمی همراه باشد.

◄ ای مردان و زنان! راه راست را دریابید و پیروی کنید. هیچ گاه گرد دروغ و خوشی های زودگذری که تباه کننده زندگی اند، نگردید،زیرا لذتی که با بدنامی و گناه همراه باشد، همچون زهر کشنده ای است که با شیرینی در آمیخته و همانند خودش دوزخی است.با این گونه کارها زندگانی گیتی خود را تباه مسازید.

◄ پاداش رهروان نیکی،به کسی می رسد که هوا،هوس،خودخواهی و آرزوهای باطل را از خود دور ساخته، بر نفس خویش چیره گردد.کوتاهی و غفلت در این راه، پایانش جز ناله و افسوس، چیز دیگری نخواهد بود.

◄ فریب خوردگانی که دست به کردار زشت می زنند، گرفتار بدبختی و نیستی خواهند شد و سرانجامشان خروش و فریاد و ناله است، ولی زنان و مردانی که به اندرز و راهنمایی من گوش فرامی دهند،آرامش و خوشی زندگی بهره شان خواهد بود و سختی و رنج از آنان دور خواهد گشت و به نیکنامی جاودانی خواهند رسید.(یسنا،ص53، پندهای 8-5،به نقل از:

آموزش های زرتشت پیامبر ایران، رستم شهزرادی،انجمن زرتشتیان ایران، آبان 76.)و در کتاب «وندی داد» این جمله به طور مکرر آمده است: «کلام ایزدی است که کردار زشت را نابود میکند: از تو ای مرد !

خواهش می کنم پیدایش و فزونی را پاک و پاکیزه ساز !  از تو- ای زن! خواهش می کنم تن و نیرو را پاک و پاکیزه ساز! آرزو دارم صاحب فرزند باشی و شیر تو فراوان شود!»(وندی داد، ص275، بند10)

دین زرتشت، بر سه اصل اساسی، «اندیشه نیک»، «گفتار نیک» و «کردارنیک» استوار گشته است.

موبدان در تفسیر اندیشه و کردار نیک می گویند : «یک زرتشتی مؤمن، باید از نگاه ناپاک به زنان دیگر دوری جوید».  و در اندرز «آذرباد مارا سپند» موبد موبدان آمده است: «مرد بد چشم را به معاونت خود قبول مکن» (سالنمای 1372، انجمن زرتشتیان تهران، ص10)

بررسی نهایی : از بررسی و مقایسه حد و کیفیت حجاب در ادیان چهارگانه، استنباط می گردد که حجاب در ادیان دیگر، نسبت به اسلام از شدت بیشتری برخوردار بوده است. به طور مثال، پوشاندن صورت، گرچه در زمان زرتشت معمول نبوده و بعد از او در میان زرتشتیان معمول شده است، اما طبق آنچه گذشت، چادر و روبنده از ارکان اخلاقی مسیحیان و یهودیان محسوب می شده است، در حالی که بنابر نظر اکثر فقهای اسلامی، پوشاندن صورت واجب نیست. لزوم کناره گیری کامل از زن در حیض در دین زرتشت، محق دانستن مرد در طلاق زنی که صدایش در کوچه شنیده شده بدون پرداخت مهریه از طرف دین یهود، رکن بودن چادر و روبند و ذکر نام آن دو به طور صریح در کتاب مقدس مسیحیان و وجوب سکوت زن نزد بیگانه و در کلیسا از طرف مسیحیت، بهترین گواه بر این مطلب است.  بنابراین، نه تنها اسلام واضع قانون حجاب نبوده است، بلکه در جهت جلوگیری از افراط و تفریط هایی که در طول تاریخ در مورد حجاب به وجودآمده بود، به قانونمند کردن و تنظیم آن همت گماشته است و آن را به صورتی متعادل، صحیح و متناسب با فطرت انسانی زن و غیرتمندی مرد، ارائه نموده است  که قابل ستایش است و بشریت را از انحطاط اخلاقی برحزر داشته است ! حال جوامع بشری غرب این انحطاط اخلاقی را بجز از شیطان از که برگرفته است ؟ مگر غیر از اینست که عدول از فرامین الهی پیروی از شیطان است ! حال عده ای از مسلمانان نیز با عدول از فرامین الهی  و پیروی از مکتب به ظاهرمتمدن غرب انحطاط از راه الهی و اخلاقی را آغازیده اند و بی حجابی را مظهر تمدن می نامندحال اینکه اگر بی بندوباری تمدن است حیوانات جنگل از بشرمتمدن ترند ؟! و اگر انسان آگاهی هم به این بیراهه رفتن معترض گردد انگ تحجر زده می شود ای خدای مهربان و ای رسولان گرامی خداوند و ای امامان دوازده گانه شیعه (ع) و ای امام عزیز(ره) و ای شهدای عزیز ما میدانیم که شاهدید که بجز فرمان الهی و چیزی غیر رضای الهی را نخواهیم گفت و گردن بر اوامر شیطان و مظاهر شیطانی نمی نهیم حتی تا پای جان ! جوانان عزیز ایران  با الهام از ادیان الهی و در راس آن اسلام عزیز آگاهانه از شیطان و مظاهر شیطان برّی خواهند جست و با الهی زیستن و تسلط بر قله های رفیع علوم الهی و فیزیک و شیمی و .... جهانیان را از جهالت خواهند رهانید انشاالله  

بیائید دست در دست هم با امید به توفیق الهی از مظاهرشیطانی دوری کنیم  و مدینه فاضله را با عنایات الهی و دست بیعت دوباره و باولایت رقم زنیم ! توکل برخدا . یاحق   

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 10 فروردين 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آرش موسوي در تاریخ : 1391/1/11/5 - - گفته است :
دستت درد نكنه.
خيلي خوب نوشتي. زبان وبلاگت ، زبان گوياي
اوناييست كه طعم تلخ 8 سال جنگ رو چشيدند و عزيزترين خويشان شون درجبهه ها پرپر شدند وحالا شاهد اينهمه بي بند و باري هستند.
ازفساد اخلاقي گرفته ، تا معضلات اجتماعي همچون: باند بازي - اخذ رشوه - اختلاص و...
براستي چه كسي جواب خونهاي ريخته شده در ميادين رقابيه- عين خوش- فكه-دارخوين- شوش - تنگ چزابه-خرمشهر و... رو ميده ؟
اونا كه رفتند، استخوانها شون هم پوسيد ولي
جانبازها- خانواده شهدا-اسراي جنگ هنوز هستند و ميبينند و زجر ميكشند.
ما مسؤليم. ما وبلاگ نويسا بايد آگاهي بديم.
چه به اونا كه نا آگاهند وچه به اونايي كه همه
چي ميدونند ولي با اين وجود مثل كبك سرشون رو زير برف كردند.
خدا همه ما رو به راه راست هدايت كنه. آمين
همكار وبلاگ نويس شما
آرش موسوي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com