مخالفان سوریه وارد "فهرست شرم" می‌شوند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور کودکان و منازعات مسلحانه هشدار داد در صورت ورود گروه های مسلح و مخالف سوریه به "فهرست شرم" این سازمان،با تحریم های شورای امنیت مواجه می شوند.

به گزارش الف از العالم، "لیلی زروقی" اعلام کرد که اکنون در حال انجام تحقیقاتی در خصوص جنایات گروه های مخالف سوری ضد کودکان است که در صورت اثبات آنها نام این گروه ها در "فرست شرم" سازمان ملل متحد وارد می شود.

زروقی در سازمان ملل مسئول تهیه گزارش درخصوص تأثیر منازعات درکشورها برکودکان است، که این ۶جرم را در برمی‌گیرد:سرباز گرفتن کودکان،حمله به کودکان،تجاوز جنسی به آنها،حمله به مدارس و بیمارستانها و کارکنان آنها، ربودن کودکان وجلوگیری از رسیدن کمکهای انسانی به مناطق جنگ زده که در آنجا کودکان حضور دارند.
در صورت ارتکاب ۴مورد نخست،عاملان این جرایم در"فهرست شرم"سازمان ملل متحد قرار گرفته و با تحریم شورای امنیت مواجه می شوند.

زروقی با بیان اینکه ارتش سوریه،دستگاه اطلاعاتی و هواداران نظام این کشور در گزارش سال ۲۰۱۱ وی،در"فهرست شرم" قرار نگرفتند؛اظهار داشت:اطلاعاتی به دست ما رسیده که مخالفان از کودکان استفاده میکنند؛بر اساس این اطلاعات مخالفان ازکودکان درعملیات انفجاری استفاده کرده و یا در مناطقی که کودکان حضوردارند،دست به عملیات انفجاری می زنند.

وی با این حال گفت: اوضاع کنونی اجازه نمی دهد که هیأت های سازمان ملل از مناطقی که در آن حقوق کودکان نقض شده بازدید کنند،ولی در صورتی که این شرایط تا موعد صدور گزارش امسال ادامه یابد، هیأتی فنی به مرزها اعزام می شود تا با آوارگان و منابع مورد اطمینان گفت و گو کنند.

زروقی همچنین در خصوص کودکان فلسطینی تأکید کرد، مسأله کودکان بازداشت شده در زندانهای رژیم صهیونیستی بارزترین مشکلی است که دفترش آن را پی گیری می کند.




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 17 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com