جسد عجیب فرعون و اثبات كلام الله / عكس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

   انقلاب،جسد فرعون به مكانی با شرایط خاص در مركز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستان شناس به همراه بهترین جراحان و كالبد شكافان فرانسه،آزمایشات خود را بر روی این جسد و كشف اسرار متعلق به آن شروع كنند.
   رئیس این گروه تحقیق و ترمیم جسد یكی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوكای بود،او برخلاف سایرین كه قصد ترمیم جسد داشتند،در صدد كشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.
   تحقیقات پروفسور بوكای همچنان ادامه داشت تا اینكه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمكی كه پس از ساعت ها تحقیق بر جسد فرعون كشف شد دال بر این بود كه او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج كردن جسد او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج كردن جسد او از دریا برای حفظ جسد،آن را مومیایی كرده اند.
    اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوكای شده بود این مسئله بود كه چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد،باقی مانده در حالی كه این جسد از دریا بیرون كشیده شده است.


   حیرت و سردرگمی پروفسور دو چندان شد وقتی دید نتیجه تحقیق كاملا مطابق با نظر مسلمانان در مورد غرق شدن فرعون است و از خود سئوال میكرد كه چگونه این امر ممكن است با توجه به اینكه این مومیایی در سال ۱۸۹۸ میلادی و تقریبا در حدود ۲۰۰سال قبل كشف شده است،در حالی كه قرآن مسلمانان قبل از۱۴۰۰سال پیدا شده است؟!
لذا بعد از اتمام كار به كشورهای اسلامی سفر كرد و به تحقیق پرداخت تا بالاخره آیه ۹۲ سوره یونس را برایش خواندند.به این صورت بود كه به دین مبین اسلام مشرف شد
.

ايران نيوز24

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 10 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com