پهپاد حزب الله لرزه براندام استکبار انداخت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




سلامی افزود:

بسیج در دریا،زمین،آسمان،فتنه‌های داخلی،تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها ایستادگی می‌کند و این نورانیت بسیج را نشان میدهد.

وی با بیان اینکه بسیج در دوران سخت دفاع مقدس باعث توسعه یک سپاه بزرگ،عظیم و توانمند شده است،تصریح کرد:ما در صحنه تحریم اقتصادی از دوران دفاع مقدس تاکنون به سوی رشد علم،فناوری،تحقیقات و شکستن مرزهای دانش پیشرفته‌ایم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران پایداری ملت ایران را قابل ستایش خواند و گفت: توطئه‌های دشمنان از جمله تهدید به جنگ،تهاجم فرهنگی،جنگ روانی و تحریم‌های اقتصادی هیچ کدام کوچکترین خللی در پایداری ملت ایران وارد نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از هر زمانی قوی‌تر است و دشمنان نظام نیز از هر زمانی ضعیف‌‌تر هستند ادامه داد:آمریکا روزی به عنوان نماد اقتصاد نوین جهانی و قدرت دنیا معرفی شده بود و امروز با 50 میلیون انسان زیر خط فقر است.

سلامی خاطر نشان کرد:اروپا با اینکه در تحریم و جنگ نیست اما در معرض یک اقتصاد بحران‌زده است،امروز ایران در حال تعامل با دنیا است و از متنی که در روح ایران و ایرانی وجود دارد باعث خوداتکای کشور عزیزمان شده است.

وی بااشاره به استعدادهای ملت ایران اظهارداشت:استعدادهای کشاورزی،ثروت‌های خدادادی و رشد اقتصادی ایران باعث می‌شود به لطف پروردگار از این چالش‌ها نیز بگذریم.

سلامی پرواز پهپاد‌های حزب‌الله را نشانه ناتوانی قدرت‌های استکباری در ایجاد چالش برعلیه مقاومت مسلمانان دانست و گفت:دشمنان سعی کردند مقاومت سوریه را بشکنند.ولی نتوانستند با مسلمانان مقابله کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد:بسیج در ساختن تاریخ پرافتخار ایران با اراده آهنین نقش عمده‌ای دارد.

وی ادامه داد:بسیج در پرتو نـور ولایت در صحنه خواهد ماند و افق‌های پیشرفت،عدالت و آزادی را همه با هم خواهیم پیمود.
سلامی بسیجیان را پرچمدار استحکام قدرت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود:
بسیجیان جاری کننده روح ایستادگی در مقابل استکبار بر پیکره امت مسلمان ایران هستند.

وی بسیجی را لباس عزت ملت ایران معرفی کرد و گفت:بسیجیان در لحظه‌های سخت تاریخ کشور در خطوط مقدم حضور داشتند و یأس و ناامیدی را به جبهه‌های قدرت‌های بزرگ عالم وارد کردند.

سلامی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) که هر امتی لباس جهاد از تن بیرون کند خداوند لباس ذلت بر تن آن خواهد پوشاند گفت:بسیجیان استقلال را برای کشور ایران به ارمغان آوردند و این هنر مردان خداست.

وی بسیجی را مجمع زنان و مردان الهی دانست و افزود:شکوه ظاهری امپراتور‌های بزرگ دل‌های بسیجیان را نمی‌لرزاند این قدرت‌ها در دیدگاه بسیجی کوچک است چراکه اندیشه و ایمان او برگرفته است باور امام انقلاب است و این راز بزرگ برتری بسیج بر دشمنان است.

جانشین فرماندهی کل سپاه در پایان گفت:بسیج مانند دریا زلال و شفاف است و تصویر هر چیز در او همان طور که هست دیده می‌شود.




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , مطالب مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : سه شنبه 2 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com