پاسخ ایران به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به گزارش راسخون به نقل ازباشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار،ایران تصمیم دارد در هفته دفاع مقدس از ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) دفاع کند.امروز جمعه نیز یگانهای نظامی که به نام پیامبر گرامی اسلام نامگذاری شده اند از مقابل جایگاه عبور کردند.

احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران نیز در سخنرانی خود در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس درباره نقشه آمریکایی صهیونیستی برای پاشیدن بذر فتنه و توهین به مقدسات اسلامی هشدار داد.

خبرنگار المنار در ادامه این گزارش اعلام کرد:

سلاح های متنوعی در این رژه نظامی به نمایش گذاشته شد.موشک های زلزال و شهاب از جلوی جایگاه عبورداده شدند.موشک فاتح،سجیل ،قدر و قیام نیز به نمایش درآمدند.این سامانه موشکی که ایران از آن برخوردار است باعث شده تا دشمنان ایران با احتیاط کامل با ایران برخورد کنند.

به خصوص اینکه مقامات جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده اند ایران به شکل وسیعی از این موشک ها استفاده خواهدکرد و به گونه ای این موشک ها را به کارخواهد برد که در تصور حمله کنندگان نیز نمی گنجد.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شروع درگیری با رژیم صهیونیستی است و با ما نیست اما پایان دادن به آن دیگر دست آنها نیست.ما از آمادگی موشکی برخورداریم و اهداف ما نیز مشخص است.تعداد موشک هایی که همان لحظات اول به سوی مهاجمان شلیک می شود بسیار زیاد خواهد بود و واکنش ایران به حمله مهاجمان بسیار قوی خواهد بود.

نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران که دراین رژه تـوان خود را به نمایش گذاشت به هوشیاری کامل مراقب رزمایش بیگانگان در خلیج فارس است و از اینکه از این منطقه به عنوان پایگاهی برای حمله به ایران استفاده شود هشدار داده است.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:حضور نیروی نظامی آمریکا و اسرائیل درخلیج فارس باعث ناامنی و بی ثباتی منطقه شده است.در صورتی که ایران از سوی نیروهای بیگانه حاضر در خلیج فارس هدف قرار گیرد ایران به این حمله پاسخی فراگیر خواهد داد و تنها به مناطقی که از آنجا به ایران حمله صورت گرفته بسنده نخواهد کرد.

هرچند مسوولان ایرانی حمله به این کشور را در آینده ای نزدیک بعید می دانند اما آمادگی نظامی ایـران به گونه ای است که انگار همین فردا قرار است به ایـران حمله صورت گیرد.

هشدار ها و تهدید های ایران در خصوص حمله به این کشور حاکی از آن است که هرگونه تنش نظامی منطقه را با نبردی سنگین مواجه می کند.


راسخون




:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : یک شنبه 2 مهر 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com