80 درخت ارس روستای آستانه دامغان در آتش سوخت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




   رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان،از مهار آتش سوزی مراتع روستای آستانه این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان،حسین شوکتینیا،امروز اول شهریور ماه با اعلام این خبـــر،افــزود:در پی دریافت گزارشی  مبنی بـر وقوع آتش سوزی در مراتع تابستانه روستای آستانه شهرستان دامغان جمعی از عوامل یگان حفاظت و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان و شهر دیباج همراه با تجهیزات و امکانات مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی از سوی عوامل ناشناس به وقوع پیوسته است اظهار کرد:این آتش سوزی با حضور به موقع ماموران یگان حفاظت و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان و دیباج و دامداران روستای آستانه مهار و خاموش شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت:38 هکتار از مراتع تابستانه روستای آستانه دامغان در این حادثه دچار حریق شد و 80 درخت از نوع ارس از بین رفت.

 

شوکتی نیا بیان كرد: میزان خسارت وارده در پی وقوع این آتش سوزی و شناسایی عوامل آن از سوی کارشناسان اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان دامغان در دست بررسی است.

وی از شهروندان خواست وقوع هرگونه آتش سوزی و تخریب مراتع را با تلفن 09696 ستاد خبری یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و یا اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اطلاع دهند.





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 1 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com